...


وانيا

خاطرات من ... همچي



نظرات شما عزیزان:

کوروش
ساعت21:01---10 خرداد 1391
سلام اين پيام امروز تو وبلاگم اومد....بخونش مال من نيست....منم بهش عمل كردم تورو به امام زمان بخونش....دختري از خوزستانم كه پزشكان از علاجم نا اميد شدند شبي حضرت زينب اومد به خوابم آب در گلويم ريخت شفا پيدا كردم ازم خواست اينو به 20 نفر بگم....اين پيام به دست كارمندي افتاد اعتقاد نداشت كارشو از دست داد...مردي اعتقادداشت 20 ميليون به دست آورد..به دست كسه ديگري رسيد عمل نكرد پسرشو از دست داد....اگه به حضرت زينب اعتقا داري اين پيامو براي 20 نفربفرست 20روز ديگه منتظر معجزه باش.

عنایت
ساعت18:54---29 ارديبهشت 1391
مرسی از این بلاگ خوشگل...
می نویسم بی قاب تا تو جانش بخشی
به بلاگ من با آدرس:
http://globe.loxblog.com/
سر بزن . نظر بده . لینک کن


عنایت
ساعت18:53---29 ارديبهشت 1391
مرسی از این بلاگ خوشگل...
می نویسم بی قاب تا تو جانش بخشی
به بلاگ من با آدرس:
http://globe.loxblog.com/
سر بزن . نظر بده . لینک کن


ميثم
ساعت19:55---24 فروردين 1391
سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خیلی خوشم اومد.نمیدونم وبلاگ من به قشنگی مال شما باشه یا نه اما خوشحال میشم بیاین و نظرتون رو بگین.اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن .منتظرتون هستم

omid
ساعت4:01---23 فروردين 1391
سلام من امید هستم
من می خوام برای بهبود وبم هر شعری که شما در خواست می کنید در وبم بذارم
http://parvaz1374.loxblog.com/


....
ساعت19:09---19 فروردين 1391
سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,ساعت 13:39 توسط آتنا| |


Design By : Night Skin