تنهایی


وانيا

خاطرات من ... همچي


 

تنهایی را دوست ندارم ولی

 

زندگی به من آموخت

 

تنهایی بهتر از بودن با خیلی هاست ...

 

...............

 

می دونی دیگه دارم خسته میشم

 

همه تشویقم می کنن که تمومت کنم

 

می دونی تو همیشه تو رویاهاتی

 

چیزی از واقعیت نمی دونی

 

خیلی چیزایی ی بازیه

 

مثل عشقی که دوروبرت می بینی

 

شاید من عاشقت نباشم

 

ولی بیشتر از هر کی دوست دارم

 

و بازی ای در کار نیست

 

کاش می فهمیدی




نظرات شما عزیزان:

Wretch
ساعت17:07---27 خرداد 1391
سلام تحویل نمیگیری....!!!!


مژده
ساعت12:08---12 اسفند 1390
وانیا جون من لینکت کردم.توام منو لینک کن

مژده
ساعت12:00---12 اسفند 1390
سلام دوست گلم.وبلاگت خیلی خوشگله.به وب منم بیا.منتظرتم.یادداشت های پراکنده

سکوت(سمیه)
ساعت12:39---3 اسفند 1390
ای کاش می فهمید
خیلی قشنگه


dj mohamad 6
ساعت2:12---23 بهمن 1390
سلام وب قشنگی دارید من شما را با نام وانیا لینک کردم خوشحال میشم من را هم لینک کنید و به وب منم یه سری بزنید

پارسا
ساعت19:10---22 بهمن 1390
سلام پارسا هستم
نوشته ی جالبیه کلا حرف دلها جالبه
بهمون سر بزنی ممنون میشم
لینکت میکنم با عنوان وانیا
با عنوان عاشق و معشوق لینک کنی ممنونم میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:41 توسط آتنا| |


Design By : Night Skin